Circular per Avinyó

Iniciarem la ruta a Avinyó, començarem amb la primera pujada que ens ha de fer agafar alçada cap al Serrat Ferrer, una vegada a dalt i ben calents, agafarem el primer corriol del dia que ens baixarà fins al Torrent de la Casanova, arribarem al Pla de les Alzines, aquí ens trobarem la segona pujada important del dia, ens pujarà fins a la Carena del Morral, per pista, per no complicar-ho més, una vegada a dalt planejarem uns quants quilòmetres de pista ampla pel Pla dels Rovellons i el Pla d'Esquerdabocs fins al Serrat de la Pineda, aquí farem un altre corriol paral.lel a la pista, planet i fàcil pel Pla del Morisco fins a Sant Sadurní, ara ens vindrà una part tècnica,  una vegada acabada aquesta part, ja ens vindrà una baixada pedregosa, per la Carena dels Casucs, i que ens durà a un corriol que creuarà el Serrat de Sant Sadurní fins a les Bagues de Can Grapetes, i anar combinant corriol i pista arribarem als Ometells.

Després de la primera part de la ruta i una vegada arribats a Els Ometells,vinga va seguim?, dels Ometells fins al Serrat de Puig d'Ases, per corriol amb trampa, hi ha una zona difícil de fer a sobre de la Bisisi, així que l'haurem de baixar a peu, això si, és un tram més aviat curt, seguirem anant per corriol fins a trobar la carretera, haurem de fer un petit tros d'asfalt fins al Molí de Cal Verdeguer, aquí a ma dreta agafarem una pista que acaba en corriol de pujada fins al Polígon Molí de la Barnola, i ja estarà, creuant el poble arribarem al punt d'inici de la ruta.